خرید سئو

با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد مردم فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، لذا دیده شدن یک سایت در نتایج جستجو، عامل اصلی در رشد یک کسب و کار می باشد. موضوعی که اکثر افراد اطلاع ندارند، قیمت سئو است. موارد متعددی وجود دارند که قبل از خرید سئو باید به آن توجه شود.

قیمت سئو برای سایت هایی که با cms های مختلف راه اندازی شده اند، و آن هایی که به صورت اختصاصی طراحی شده اند، متفاوت است. به طور کلی قیمت سئو سایت هیچگاه یک مقدار ثابت نبوده و عوامل بسیار متعددی بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. لذا در هنگام خرید سئو باید به نکاتی توجه شود که در ادامه این مقاله به بررسی آن ها پرداخته می شود.

قیمت سئو چگونه محاسبه می شود؟

قبل از بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سئو، ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که، تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت ، قیمت های متفاوتی را برای پکیج های مختلف در خرید سئو در نظر گرفته اند. هرکدام از این پلن ها مناسب یک نوع کسب و کار و هدف خاصی است. هنگام خرید سئو، باید به مراحل انجام فرایند بهینه سازی سایت دقت کنید. بهترین روند این فرایند، شامل مراحل زیر می باشد:

  1. بررسی و تحلیل سایت به منظور شناسایی مشکلات.
  2. تحقیق کلمه کلیدی و مشخص کردن میزان سختی هر کدام.
  3. بهینه سازی محتوا سایت.
  4. استراتژی تولید محتوا همیشه سبز.
  5. بررسی رفتار کاربران برای بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ کلیک.
  6. بهینه کردن سایت بر اساس آخرین تغییرات در الگوریتم های گوگل.

عوامل موثر در قیمت سئو

عوامل تاثیرگذار در قیمت سئو چیست؟

هنگام خرید سئو، باید به این نکته توجه داشته باشید که، عامل اصلی تعیین کننده هزینه، هدف اصلی کسب و کار می باشد. بعضی از شرکت ها در بلند مدت شما را به هدفتان می رساند. در مقابل بعضی دیگر، وعده می دهند که در کوتاه مدت می توانند نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که، سئو یک پروسه زمانگیر می باشد و دستیابی به نتایج پایدار در کوتاه مدت امکان پذیر نمی باشد. براساس یک دسته بندی کلی، قیمت سئو بر اساس موارد زیر می تواند مشخص شود:

  • سئو سایت بر اساس کلمه کلیدی.
  • پکیج های مختلف سئو که براساس نوع کسب و کار تهیه شده اند. این پکیج ها می توانند شامل: سئو داخلی، سئو محتوا، سئو خارجی، سئو تکنیکال و غیره متفاوت باشد.
  • مدت زمان پروژه. به صورت ماهیانه یا پروژه ای.
  • نوع کسب و کار اعم از شرکتی، فروشگاهی یا خبری.
  • نوع سایت. اگر سایت به صورت اختصاصی کدنویسی شده باشد، قیمت سئو بیشتر است.
  • اختصاص دادن بودجه تبلیغات.
  • و موارد دیگر.

پکیج های خرید سئو

این دسته از پکیج ها در خرید سئو، به صورت ساعتی، ماهانه، پروژه ای و براساس کلمه کلیدی موجود می باشد. هرکدام از آن ها برای هدف خاصی بهینه شده اند که باعث می شود، مشتریان انتخابی راحت تر داشته باشند.

  • قیمت سئو ساعتی

در این نوع، خدمات معمولا به صورت مشاوره ای ارئه می شود و بیشتر مناسب کسب و کارهایی می باشند که به تازگی راه اندازی شده اند. هزینه آن نیز براساس ساعاتی که صرف شده است محاسبه می شود و مقدار متغیری بین 100 الی 300 هزار تومان را شامل می شود.

  • سئو ماهانه

قیمت اینگونه خدمات از 3 الی 15 میلیون تومان، متغیر است. میزان بودجه در این نوع خدمات مشخص است و برای کسب و کار های در حال رشد بسیار مفید می باشد. تاثیرات آن در بلند مدت نمایان می شود و پایدار است.

  • پکیج خرید سئو بر اساس کلمه کلیدی

قیمت این دسته، براساس میزان سختی، رقابت و سرچ کلمه کلیدی هدف، مشخص می شود. برای تمامی کسب و کارها مناسب است و در کوتاه مدت تاثیرات مطلوبی با به همراه دارد.

  • سئو پروژه ای

یکی از انواع خدماتی که افراد به دنبال آن می باشند، پکیج خرید سئو پروژه ای می باشد. در این نوع، در صورتی که پروژه به KPI مشخص شده نرسد، هزینه صرف شده بازگشت داده می شود. پایداری آن نیز تا 6 ماه می باشد.

پکیج ها خرید سئو

4 نقش ضروری برای موفقیت در پروژه سئو چیست؟

موفقیت تضمینی در یک پروژه سئو، پیرو وجود داشتن 4 نقش اساسی و مهم در هر شرکت است. این موارد، عبارت است از:

  • مشاور سئو و مدیر پروژه

چنین فردی علاوه بر اینکه باید بر روی ابزارها و تکنیک های موثر سئو تسلط داشته باشد، باید بتواند مدیریت یک پروژه را به خوبی بر عهده بگیرد. از جمله وظایف یک مدیر پروژه سئو، عبارت است از: تدوین استراتژی های مختلف برای بهینه سازی سایت.، تسلط بر روی بخش های مختلف سئو خارجی و داخلی، ارائه جدول زمانبندی و مدت پایان پروژه.

  • کارشناس سئو خارجی و داخلی

چنین افرادی با تسلط بر روی انواع تست های سئو، وظیفه بهینه سازی سایت را بر عهده دارند. این دسته از افراد، با برنامه و مشاوره ای که دریافت می کنند، می بایست وظایف خود را به درستی انجام دهند.

  • سوپروایزر سئو

تعداد این افراد بستگی به نوع پروژه دارد. هرچه پروژه سخت تر باشد، طبیعتا به سوپروایزرهای بیشتری نیاز است. این دسته از افراد می بایست تمامی رقبا را بررسی کنند، تهیه گزارش هفتگی یا ماهانه از طریق ابزارهای تخصصی سئو، پیدا کردن کلمات جدید و پر سرچ برای دریافت ورودی بیشتر و موارد این چنینی.

  • کارشناس تولید محتوا

همانطور که در پکیج هیا خرید سئو توضیح داده شد، یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت سئو، نوع محتوا تولید شده می باشد. وظایف چنین فردی، تولید محتوا همیشه سبز، رعایت اصول سئو داخلی، اشتراک گذاری محتوا و سوشیال مدیاها و سیستم های وبلاگدهی می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته میباشد
دکمه بازگشت به بالا